Момчета и момичета.3-ти цилиндър ми цапа свеща.Колата се движи на 3 цилиндъра.Нямам мощност и едвам качвам баири.Махах свещите,чистих ги,сменях им местата,даже нова свещ сложих,но 3ти цилиндър цапа свеща.Ще я убия.
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем цилиндри
Collapse
X
-
Като начало си провери кабела. Има някакъв процент вероятност и едната бобина да се е сдухала ( въпреки, че тогава ще си само на 2 цилиндъра) , а останалите варианти мисля да ти ги спестя като за начало.
Накратко: увери се, че до проблемния цилиндър достига искра.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
-
че аз ако съм на 2 цилидъра ще мога ли да отлепя изобщо?Може и на 2 да съм)Но ми цапа само 1 свещ.А как да проверя кабелите.Само не ми казвай да ги махам един по един,че още на първия ме щибва тока и литвам 2 метра назад.Вече ме с трах с тия кабели.Други начини има ли,без да ме убиват.
Alfa Romeo 33 imola 1.4i boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от BapHeH4e Покажи съобщениече аз ако съм на 2 цилидъра ще мога ли да отлепя изобщо?Може и на 2 да съм)Но ми цапа само 1 свещ.А как да проверя кабелите.Само не ми казвай да ги махам един по един,че още на първия ме щибва тока и литвам 2 метра назад.Вече ме с трах с тия кабели.Други начини има ли,без да ме убиват.
Ако имаш мултицет замери съпротивлението на кабела. Ако е над 4 килоома значи е фира. Фабричните кабели се въртят около 4 килоома.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Може и само единия канал на бобината да е заминал(тоя за 3 цилиндър),размени двата кабела на бобината и ако проработи 3-ти а 2-ри спре значи или кабела или бубината са дали фира .Ако пак не работи 3-ти тогава проблема е в самия цилинддър и проблема ти е по голям и ще трябва да сваляш глававече без Алфа,но да видим до кога!
Comment
-
а клапан дали не може да е?И аз много се надявам да е нещо по тоците.Кажете ми,че е по тоцитеНощем не хвърчат искри от никъде.А за бобината не разбрах как да я проверя нея ? Ина4е днес смених кабелите 1ви с 3ти тези дни ще видя коя е оцапана.
Alfa Romeo 33 imola 1.4i boxer
Comment
-
Значи вадиш един по един кабелите от свещите ,закачаш една свещт на кабела (резервна) опираш на корпус (маса) свеща ,въртиш (палиш) и гледаш дали хвърля искра ! Не директно кабела на корпуса ! Убеден съм ,че е нещо по тоците наще брички са с мноо слаба ел инсталация . Аз да се похваля изпуших компа тея дни и нито изкри хвърля нито главните релета се включват ,изгорели писти и кой знае още какво , дано майстор батко успее да о оправи ,че незнам инъче на къде .Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеако бобината е повредена, няма да работят и двата цилиндъра.
колега,смени си свещите, кабелите и прегледай нисковолтовите букси на бобините.точно единия канал на едната бобина беше заминал(в повечето случай изчезват и двата,но при моторите често ми се случвало дасе бъгне само единия) и си играх цял час докато се усетя какъв е проблема,добре че се намери една двойна бубуна от мотор,та я пригодих за да се прибера.Не казвам че при него точно това е проблема,просто един вариант.
вече без Алфа,но да видим до кога!
Comment
-
Ако си на бензин, виж и да не ти пикае, като на мене дюза.
На тия бобини, двата края на вторичната просто отиват на двете свещи.
И си замери компресията!
За сега - толова!
Успех!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Ще и нагъна ламарините скоро.Още по-зле стана,а съм на работа и нямам време да я погледна.Сменил съм кабелите и май кабела зацапа и другата.Ще ви кажа като я погледна на светло.Старата любов ражда не хваща но ритника ми ще поеме.
---------- Post added at 08:50 ---------- Previous post was at 08:49 ----------
Сменил имам предвид разменил.Alfa Romeo 33 imola 1.4i boxer
Comment
Comment